środa, 16 lipca 2014

Rozdział IV


Jest nowa zakładka: Pytania do bohaterów

Możecie w niej zadawać obojętnie jakie pytania do każdego bohatera tego ff wcześniej dopisując imię. (dotyczące oczywiście treści opowiadania)

 Pytania zadawajcie w komentarzach tej zakładki :)



     Jego miękkie wargi idealnie pasowały do moich. Nie mogłam przestać, nie potrafiłam. Wsunął język w moje usta i gładził nim podniebienie. To było niesamowite uczucie. Po jakimś czasie odsunęliśmy się od siebie.
Cholera. Co to było?
Patrzyłam w jego oczy próbując wrócić do normalnego oddechu. Niall oblizał swoje wargi i uśmiechnął się zadziornie.
- Nie myśl, że to coś zmieni. - mój głos drżał.
- Oj zmieni, zmieni gwiazdo. - wyszeptał. Po moim ciele przeszedł dreszcz. Chłopak pociągnął mnie za rękę do Zayn'a. Udawałam, że nic się nie stało chociaż wiedziałam, że był w to zamieszany. Pomogłam mu wybrać idealny pierścionek. Pożegnałam się z nimi i wróciłam do domu po czym rzuciłam się na łóżko. Zadzwonił mój telefon, od razu odebrałam.
- Jak się miewasz, kochanie? - spytał mój rozmówca.
Mark.
- Nie powinno Cię to obchodzić. - syknęłam i rozłączyłam się.
Przeczesałam ręką włosy. Jutro mam się spotkać z Ally. Ona mi coś doradzi. Moje rozmyślania przerwał sms.
Genialnie całujesz :* 
Ugh! Czemu on nie da mi spokoju?
Nie powiem, że mi się to nie podobało...
Była już godzina 20 więc poszłam do łazienki, umyłam się, uczesałam włosy i wyszczotkowałam zęby. Wzięłam laptopa i usiadłam na łóżku. Tak jak zwykle dałam follow kilku fanom i odpisałam na wiadomości.
Po chwili w drugim okienku wyskoczyła mi wiadomość z Facebooka.
Mark: Nie odpisujesz na moje sms-y... Wiem, że masz wolne, ale mogłabyś jutro wystąpić? Na Abbey Street jest zamknięta arena. Koncert jest o 10. Tak, wcześnie, ale to specjalny występ z okazji urodzin tego miejsca. Zaśpiewasz 2 piosenki. Mogę na Ciebie liczyć? xx
Nicole: Okej, wystąpię.
Mark: Dziękuję księżniczko :3 Bądź wcześniej. Melody kazała Ci przekazać żebyś ubrała się już w domu. Masz sama wymyślić strój. 
Nicole: Spoko. A jakie to piosenki? 
Mark: Just can't let him go i Little Me*
Nicole: Okej
Mark: Dobranoc kochanie <3
Nicole: Branoc
Uh, no czyli jutro występ. Odłożyłam laptopa i położyłam się spać. Usnęłam bardzo szybko.


Następnego dnia obudziłam się o 7. Podeszłam do szafy. Jakie ubrania pasują do tych dwóch piosenek?
Just can't let him go - seksownie, Little Me - delikatnie. Po długich namysłach wybrałam swój strój.


Pomalowałam rzęsy, zrobiłam kreski, usta musnęłam błyszczykiem, a włosy wyprostowałam. Pobiegłam na śniadanie i błyskawicznie zjadłam kanapkę z pomidorem oglądając dość nudny serial w tv. Około godziny 8:45 wyszłam z domu i wsiadłam do samochodu. Napisałam sms-a do Ally.
Teraz jadę na koncert, spotkamy się po nim, ok? 
Wiem o występie, będę za kulisami. Zamierzam Cię dopingować :D Spoko ślicznotko ;* - dostałam odpowiedź. Uśmiechnęłam się do siebie i odpaliłam silnik. O 9:20 byłam na miejscu. Arena była ogromna. Ja oczywiście mam ogromne szczęście i okazało się, że muszę przejść przez wejście główne, ponieważ tylne i boczne są pozamykane. Wzięłam głęboki oddech i ruszyłam. W holu była ogromna kolejka fanów, którzy zaczęli piszczeć na mój widok. Pomachałam im i pobiegłam szybko do mojej ekipy. Znalazłam kulisy więc odetchnęłam z ulgą. Już tam na mnie czekali, moja przyjaciółka również.
- Chodź tu. - Melody, moja stylistka i makijażystka, a jednocześnie dobra koleżanka posadziła mnie na fotelu. - Wyglądasz świetnie. - uśmiechnęła się i poprawiła moje włosy.
- Dzięki - rzuciłam i poszłam do Ally. Dziewczyna przytuliła mnie.
- Um, Nicole... - zaczęła
- Tak? - spytałam. Obróciła mnie do tyłu. Zaniemówiłam.
No kto inny...
- Witaj moja gwiazdo. - Niall podszedł bliżej i pocałował mnie w policzek. - Powodzenia. - szepnął po czym pogłaskał go dłonią. Zadrżałam.
Kurwa
- 10 minut! - usłyszałam krzyk. 
- Miłego występu. - Horan uśmiechnął się zadziornie. Zignorowałam go i ustałam na podeście. Po chwili byłam już na scenie. Wszyscy krzyczeli i piszczeli. Usłyszałam pierwsze dźwięki. 

He's so mean but I gotta love it
And I just can't let him go
I'm so whipped on his tiny little 
he's a tempting animal
Spends too much
And I never tell him no
Drives me nuts
And he got me by the throat
He's so mean but I gotta love it
And I just can't let him go

La la la lalalalala la la la
I just can't let him go
La la la lalalalala la la la
I just can't let him go

Breaks a billion hearts
I know I'm next in line
But I don't mind yeah, oh, oh, oh


I want him
Everybody wants him
He knows it, yeah, yeah, yeah
I want him but I better run away

Jest wredny, ale muszę to pokochać
Po prostu nie mogę pozwolić mu odejść
Owinął mnie wokół palca
Jest kuszącym zwierzęciem
Wydaje zbyt dużo
A ja nigdy mu nie odmawiam
Doprowadza mnie do szału
I trzyma mnie za gardło.
Jest taki wredny, ale muszę to pokochać
Po prostu nie mogę pozwolić mu odejść

la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la
Po prostu nie mogę pozwolić mu odejść
la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la
Po prostu nie mogę pozwolić mu odejść

Łamie miliardy serc
Wiem, że jestem następna w kolejce
Ale nie przeszkadza mi to yeah, oh, oh, oh

Pragnę go
Każdy go pragnie
On o tym wie 
Pragnę go
Ale powinnam uciec.

Po chwili piosenka do biegła końca, a później zaśpiewałam Little Me. Podziękowałam wszystkim za przybycie po czym zbiegłam ze sceny. Zostałam wyściskana przez całą ekipę. W tym Marka, którego dłonie zdecydowanie nie były na moich plecach, ani biodrach. Postanowiłam się przebrać. Poszłam do Melody, która znalazła dla mnie ubrania na zmianę i już po chwili byłam w łazience.


Ally czekała na mnie przed drzwiami.
- Zaraz wracam piękna, okej? - spytała.
- Spoko. - odpowiedziałam i usiadłam na kanapie.
W pewnym momencie poczułam ciepłą dłoń na swoim ramieniu.
On.
- Byłaś genialna. - powiedział. - Jak zwykle. - usiadł obok mnie. - To piosenka o mnie, prawda? - zaśmiał się.
- Dzięki. I nie, nie o Tobie. - prychnęłam.
- Dzisiaj wieczorem jest impreza. - położył dłoń na moim kolanie. - U Harry'ego. Będziesz?
- Przykro mi, ale nie. Nie mam ochoty, a poza tym spędzam dzisiaj czas z Ally. - skrzyżowałam ręce.
Dziewczyna akurat przyszła.
- Ej no Nic, chodźmy tam. Rozerwiemy się trochę - uśmiechnęła się. Niall nie pozwolił mi nic powiedzieć.
- Bądźcie o 19. I ubierzcie się ładnie. - mruknął i puścił mi oczko.
Wróciłyśmy do mojego domu. Dużo rozmawiałyśmy i śmiałyśmy się. O godzinie 17 zaczęłyśmy się szykować. Efekty były całkiem niezłe. Mój strój nie był wyzywający, ale nawet okej.


Pomalowałyśmy się, uczesałyśmy i o 18:10 byłyśmy gotowe. Pojechałyśmy moim samochodem. Drzwi otworzył nam znajomy Harry'ego. W środku było sporo ludzi. Właściciela domu nie było, a my stwierdziłyśmy, że nie będziemy go szukać. Usiadłyśmy przy barku, gdy poczułam ciepły oddech na mojej szyi. 
Horan
- Wiedziałem, że przyjdziesz. - mruknął i kiwnął głową do Ally. Dziewczyna wstała i powiedziała, że idzie poszukać Harry'ego. Niall zamówił nam drinki. Nie mogłam pokazać mu, że jestem grzeczna. Kelner podawał nam kolejne. Byłam już nieźle upita.
- Chodź księżniczko. - chłopak pociągnął mnie za rękę na piętro. Wyjął z kieszeni klucz i otworzył drzwi  od jednego z pokoi. Inni ludzie również wchodzili do osobnych pomieszczeń. Po chwili byliśmy już w środku. Niall spojrzał na mnie i przygryzł wargę. 


-

Jest i rozdział czwarty. Myślę, że jest nawet ciekawy. A wy co sądzicie? :)
Dziękuję za komentarze do poprzedniego rozdziału i prosiłabym żeby każdy kto przeczyta zostawił chociaż krótki komentarz. Następny rozdział dodam do piątku, ale od soboty przez tydzień mnie nie będzie i nie będę miała możliwości, żeby go napisać. Pamiętajcie o tym co napisałam na początku posta :D xx


* Piosenki, które miała zaśpiewać Nicole to One Direction - Just can't let her go (zmieniłam słowa żeby było np. zamiast 'Po prostu nie mogę pozwolić jej odejść' na 'Po prostu nie mogę pozwolić mu odejść' , bo Nicole jest dziewczyną :) )
Druga piosenka Little Me jest zespołu Little Mix. W tym ff przyjmujemy, że nie ma 1D i LM, a te piosenki są jej. 


7 komentarzy:

  1. next next plis next ! kocham to FF <333

    OdpowiedzUsuń
  2. ;)fajne czekam na next ~Tori

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział :D
    Pozdrowionka i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Tak myślałam, że to jest piosenka 1D tylko zmienione słowa:)
    Czekam na next♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ! ♥ Czekam na kolejny ! ♥ ♥ ♥

    http://forbidden-feelings-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym momencie?. No nie ;-; !
    Swieny! Czekam next *.* / mała pisarka

    OdpowiedzUsuń